Har I styr på dokumentationen, når der sker ændringer på et anlæg?
Med Changelogger får I et system, der dokumenterer alle de ændringer, der foretages på jeres anlæg. Det kan være egne eller eksterne håndværkere, der servicerer jeres anlæg.
Jeres anlæg oprettes i Changelogger, dvs. parametre som fx setpunkter og alarmgrænser registreres. Når en medarbejder foretager en ændring, kan I se historikken, dvs. hvornår en ændring er foretaget – og af hvem.
Changelogger fungerer uafhængigt af jeres leverandører.
Fordelene er, at I kan:
- se jeres data på en brugervenlig (forståelig) måde
- filtrere data og tjekke, hvorfor et anlæg fx pludselig bruger meget strøm om sommeren
- udvikle forebyggende indsatser, så I reduceret antallet af fejlalarmer.
- bevare jeres historik, selvom I skifter leverandør.
Kontakt os, fx for at høre mere om, hvordan man starter et Changelogger-projekt op.