Novo Nordisk:
Optimeret bygningsdrift i hverdagen

Hvad er udfordringen?

Novo Nordisk har en meget stor bygningsmasse, der er spredt over mange lokationer. Derfor har de brug for et centralt alarmsystem, hvor de kan se alarmer fra alle deres bygninger på en overskuelig måde.

Derudover er de interesseret i et leverandør-uafhængigt dokumentationsredskab, så de altid kan se historikken over ændringerne på ethvert anlæg, se også Changelogger.

Hvad er løsningen?

AlarmDirector er installeret på alle Novos sites i Danmark.
Alarmer fra mange forskellige leverandører kan nu tilgås ét sted.
Alarmer matches med kontaktpersoner og instruktioner, så en optimeret håndtering af alarmerne finder sted, se case DTU.

Med Changelogger som standard-system for alle anlæg kan deres Service-center nemt spore alle justeringer, der er foretaget på et anlæg.

Værdien?

  • Færre alarmfejl og fejludkald
  • Mere effektiv og korrekt reaktion på alarmer
  • Derudover har Novo Nordisk investeret i AlarmDirector Building Intelligence, fordi de har en driftsstrategi, der sætter forebyggelse af problemer og en kontinuerlig optimering af driften øverst på dagsordenen.
  • Novo Nordisk har samtidig udviklet en mere agil Building Management-kultur, hvor fagpersoner og underleverandører tager ansvar for at løse et alarm-problem.

Er du nysgerrig efter at høre om, hvordan I kan optimere jeres bygningsdrift? Så tag fat i os, og lad os høre om, hvad jeres udfordringer handler om.