Har I styr på dokumentationen, når der sker ændringer på et anlæg?

Med Changelogger får I et system, der dokumenterer alle de ændringer, der foretages på jeres anlæg. Det kan være egne eller eksterne håndværkere, der servicerer jeres anlæg.

Jeres anlæg oprettes i Changelogger, dvs. parametre som fx setpunkter og alarmgrænser registreres. Når en medarbejder foretager en ændring, kan I se historikken, dvs. hvornår en ændring er foretaget – og af hvem.

Changelogger fungerer uafhængigt af jeres leverandører.

Fordelene er, at I kan:

  • se jeres data på en brugervenlig (forståelig) måde
  • filtrere data og tjekke, hvorfor et anlæg fx pludselig bruger meget strøm om sommeren
  • udvikle forebyggende indsatser, så I reduceret antallet af fejlalarmer.
  • bevare jeres historik, selvom I skifter leverandør.

Kontakt os, fx for at høre mere om, hvordan man starter et Changelogger-projekt op.