Fra identifikation af alarmer til mere overblik og effektiv drift.
Når vi starter et projekt op, foregår processen typisk i tre faser:
- Vi identificerer jeres kritiske alarmer og etablerer AlarmDirector
I et tæt samarbejde med jer udvælger og opretter vi jeres kritiske alarmer.
Vi lægger en alarmstrategi, så alarmerne formidles til de rigtige kontaktpersoner.
Server og netværk til evt. kontrolcentral etableres.
Test-fasen sikrer, alt fungerer som det skal. - Driftsafdelingen uddannes og et nyt strategisk samarbejde bliver grundlagt
Driftsmedarbejdere lærer at håndtere alarmerne på et kursus.
Strategisk rådgivning, så I sikrer et effektivt samarbejde mellem ledelsen og driftsafdelingen, når det gælder om at håndtere alarmer. - Ledelsen får et samlet datagrundlag – og kan handle proaktivt
Med data i hånden har I dokumentation på, hvordan det fx går på månedsbasis med jeres udkald til vagtcentralen om natten. I får et bedre overblik.
Med AlarmDirector Building Intelligence kan I identificere mulige problemer i drift/produktion, før problemet opstår – og I kan optimere driften. Undervejs i korregeringsfasen måler I på, om jeres tiltag giver de forventede fremskridt.